Mindennapi klasszikusok

Mindennapi klasszikusok

Violinkulcs

2013. október 31. - _romanista

P.-nak

Ezt is nagyon régóta szeretném megírni.

P. - 6 éves -, és B. - pár hónappal fiatalabb - nagyon szeretik egymást. P. anyukája azt mesélte, hogy ha P. és B. találkoznak a közértben, akkor hosszan ölelgetik és puszilgatják egymást. Pár hónapja én is látom őket együtt: tényleg nagyon szeretik egymást.

B. csúfolja P.-t, aki nekem panaszkodik, de látom P. szemén, hogy érzi a csúfolódás mögött meghúzódó szeretetet.

pami_bende_2.jpgMúltkor lefényképeztem őket együtt, és azóta sokat nézegetem a képeiket, és sokat gondolkozom az Ő zenéiken. Múltkor megfejtettem: legyen Mozart K271-es Esz-dúr zongoraversenye, de ma este elvetettem - egyébként most is ezt hallgatom.

Mert ők minden zongoraversenynél nagyobbat és fontosabbat tettek és tesznek egymással: kinyitják a másik életének a füzetét, keresnek egy tiszta lapot, húznak öt vonalat, és erre az üres és nagyon fontos lapra, az öt vonalra rajzolnak egy violinkulcsot.

A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr425608731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása