Mindennapi klasszikusok

Mindennapi klasszikusok

A ma reggel spontán zenei élménye

2013. október 08. - _romanista

Márai Sándor San Gennaro vére című könyvében az első ajánlás Pasqualinónak szól: "Pasqualinónak, mert hatéves volt, és minden reggel elvitte a szemetet"

Ma reggel Jorge Bolet játszotta Chopin f-moll balladáját, és én kicsit hasonlóan vagyok vele, mint Márai Pasqualinóval: szeretem, mert kubai, és mert vele ismertem meg és vele szerettem meg Liszt h-moll szonátáját.

Persze, ez megint a konyhában történt: zarándokoljatok reggel, délben, este a konyhába, és a mosatlan edények, a tűzhely és a lefolyó takarítása, a zsiradékok eltávolítása közben egyszer csak megjelenik majd ez a nemes szindbádi arc, és a konyha hétköznapiságára ráteríti a chopini fátylat...

A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr225556478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása