Mindennapi klasszikusok

Mindennapi klasszikusok

Brahms sírja a Bécsi Központi Temetőben

2011. augusztus 12. - _romanista

Pár napja a mellékelt képet kaptam a következő szöveggel: "... ma Bécsben jártam és felkerestem Beethoven síremlékét. Mellette találtam Neked a csatoltat :)"

Köszönet a képért, én meg ezt az idézetet találtam hozzá: "Brahms egyébként sem veti meg az igénytelen élvezeteket, a jó szivart, a poharazást. Nagy evő, de nem ínyenc, Bécsben sem válik 'phaeák'-ká. Gondűző szórakozása: kiskocsmában iszogatni válogatott hívekkel. Hamburgi öröksége, hogy kedveli a nehéz, fűszeres kosztot. Többek között innen származott végső, halálos betegsége. Idős korában sem vetkezi le fiatalos szokásait, munkatempója változatlan marad. De a halálos mérget méginkább lelki bánat csöpögteti szervezetébe. Nem tud hozzátörődni a sivár magányhoz, ami Clara halála óta ránehezül. Mint Mendelssohnt a húga elvesztésével, Brahmsot örök arája elhullásával érleli halálra a végzet." (Molnár Antal: Brahms)

A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr663147697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G.I.J. 2011.08.14. 11:44:48

Ha már megvolt ez a nem "mindennapI" felvétel, akkor bicsánat. Én nemrég találtam rá, és mit mondjak, beleborzongtam:
www.youtube.com/watch?v=BZXL3I7GPCY&feature=related
Üdv
G.I.J.

G.I.J. 2011.08.14. 11:47:29

Hm... "bocsánat" :-)
süti beállítások módosítása