Mindennapi klasszikusok

Mindennapi klasszikusok

Egészen egyszerű emberek - a pizzasütő és a h-moll szvit második tétele

2013. október 30. - _romanista

Van egy Zorán dal: Egészen egyszerű emberek

"Akiket én szeretek, egészen egyszerű emberek.
Fakadnak, áradnak, kiapadnak,
Mások és másai önmagamnak,
Veszítve nyernek,
Sírva boldogok,
Szépek és bolondok."

Itt van például Cs., a pizzasütő. Szerintem Budapesten Ő süti a legjobb pizzát. Ma este is ott ettem, de előtte felhívtam, hogy Ő van-e műszakban: Ő volt, különben nem is mentem volna. És amíg vártam, becsuktam a szememet, hogy vajon mi Cs. zenéje, és ez jutott eszembe:

Az "Egészen egyszerű emberek" a Mindennapi klasszikusok oldal új sorozata, mert Bach, Schubert vagy Mozart ott van mindenkiben, akár csak egy mozdulatban, egy gesztusban, de biztos vagyok benne, hogy mindenkiben ott van.

Cs. például olyan tiszta, mint a fenti második tétel. Ezt most biztosan ki kéne fejteni, hogy miért, de ehhez túl fáradt vagyok, csak annyit tudok írni, hogy köszönöm neki a pizzákat, és köszönöm, hogy felülhet a gyerekem a pultra, és nézheti, ahogyan dolgozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr425607135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása