Mindennapi klasszikusok

Mindennapi klasszikusok

Marija Jugyina Bach b-moll prelúdium és fúgáját játsza (BWV 867)

2011. február 20. - _romanista

Azt hiszem, hogy most hallgatom ötödször vagy hatodszor egymás után.

Nemrég megvettem a MÜPA CD boltjában a teljes WTC-t Giesekinggel. Az eladó hölgy a fizetésnél kicsit dacosan, önérzetesen és nagyon magabiztosan csak ennyit mondott: "Sírni fog, meglátja, sírni fog..."

Most indítottam el hetedszer.

A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr222674814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tnsnames.ora 2011.02.20. 19:03:12

>>Az eladó hölgy a fizetésnél kicsit dacosan, önérzetesen és nagyon magabiztosan csak ennyit mondott: "Sírni fog, meglátja, sírni fog..."

* Örömödben vagy bánatodban?
* Na és annyira rossz Giesekinggel, hogy átváltottál Jugyinára?
;)

Azok közül amiket én ismerek, általam nagyon szeretetten két zongorás WTC-összes van:
(1) Walter Giesekingé
(2) Szvjatoszlav Richteré. (Ezt is kiadták jó minőségben CD-n, én nagyon régen horror áron vettem meg, lehet ma már olcsóbb)

Az első interpretációlag közel teljesen hibátlan (nekem), ám a mai fülnek kicsit szokatlan lehet már a zongorahangzása, noha nyugati a felvétel. Richternél azon felül, hogy fantasztikus mit hoz ki belőle, szenzációsan szól a zongora (nekem). Akárki akármit mond, oroszok, ha akartak, tudtak jól hangrögzíteni. :o)))

Jugyina nekem egyébként nagyon bejön. Én nagyon élveztem a Mozart zongoraversenyt is, meg ezt is.

_romanista 2011.02.21. 09:23:49

@tnsnames.ora:

"* Örömödben vagy bánatodban? " > a meghatottságtól

"* Na és annyira rossz Giesekinggel, hogy átváltottál Jugyinára?;)" > nem, egyáltalán nem...

@gólhaj: hamarosan... ha minden jól megy
süti beállítások módosítása