Mindennapi klasszikusok

Mindennapi klasszikusok

Egy nehéz nap éjszakája - az eredeti és feldolgozások

2010. augusztus 15. - _romanista

Reggel a Youtube-on keresgéltem a Facebook oldalra az első zenét Oscar Petersontól - 1925-ben a mai napon született -, amikor teljesen véletlenül rátaláltam egy Ella Fitzgerald A hard day's night feldolgozásra. Utána - ahogyan lenni szokott - egyik feldolgozás jött a másik után: ezeket szeretném most megosztani. A bejegyzés aktualitását talán a tegnapi Iron Maiden koncert adhatja sokaknak, akiknek ez most egy nehéz délelőtt az elmúlt éjszaka és a hajnal után.

(Megjegyzés: nem minden esetben, sőt, az esetek többségében nem vagyok feldolgozás párti, a lenti feldolgozásokat azonban szerintem nagyon érdemes meghallgatni)

Először azért az eredeti:

 

Ella Fitzgerald:

 

Peggy Lee:

 

Joey Arias:

 

Gary McFarland & a vibrafon:

 

Fuchsia Peach:

 

A fentieken kívül még számtalan feldolgozás érhető el, de a szokásokhoz hívan most is csak hat videót szeretnénk megosztani.

A bejegyzés trackback címe:

https://klasszikusok.blog.hu/api/trackback/id/tr482222753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

House MD 2010.08.15. 12:00:30

Hát jó szar feldolgozások

Kolléga 2010.08.15. 12:53:58

De Peter Sellerst, hogy lehetett kihagyni?

_romanista 2010.08.15. 13:06:24

@Kolléga: azt nem írtam - mint az előző bejegyzéseknél -, hogy ezeknél a posztoknál pont az a lényeg - legalábbis szerintem -, hogy nagyon szívesen veszek bármilyen más "megoldást", jelen esetben feldolgozást. Peter Sellerst egyébként én is ismerem, és gondolkoztam is rajta, de valamiért kihagytam, de íme:
www.youtube.com/watch?v=zLEMncv140s
süti beállítások módosítása